1. Joris 384 punten

Op aanraden van mijn schoonouders hier een keer naar toe gegaan met de kinderen. Ik vond het eigenlijk maar matig. Beetje tokkievolk liep er toen rond. Ik hoorde dat er ook veel spelers van FC Twente komen. Weet eigenlijk niet zo goed waarom, zo speciaal is het niet. De eigenaar is wel erg vriendelijk, en het personeel ook. Eigenlijk is het te trendy en mooi ingericht voor wat ze aanbieden. In mijn ogen toch echt meer het Shoarma Genre. Zelf een schotel, vriendin saté en kids pizza. Die kregen een pizza met shoarma,...dat was wel jammer. Wel de shoarma eraf gehaald voor ze maar het kwaad was al geschied. Een pizza Margarita is toch echt een pizza met alleen kaas en tomatensaus. Nee, dit was niet wat wij er van verwacht hadden. Kan een momentopname zijn. Ken meer mensen die er regelmatig komen en het uitstekend vinden. Onze ervaring was anders.