Op dit adres zit nu: De Limus

1. Liesbeth Schiks

Ik had de mooie opdracht gekregen van mijn schoonouders om een leuk restaurant uit te zoeken ter gelegeheid van hun 50 jarig huwelijksfeest. Ik had eerst gereserveerd bij een ander restaurant, maar daar had ik toch geen goed gevoel bij, de mensen aan de telefoon waren vrij zakelijk.

Toen heb ik naar deze zaak gebeld en de sfeer aan de telefoon was al meteen gemoedelijk. Er werd ook meteen genoteerd dat ze 50 jaar getrouwd zouden zijn.

Bij binnenkomst werden ze dan ook meteen gefeliciteerd. We hebben er heerlijk gegeten, vooral het vlees erg lekker en mals. Minpuntje vonden wij de groente (weinig en vrij hard), maar dat heeft de pret niet gedrukt. Bij het toetje stond er een brandend sterretje in het toetje van mijn schoonouders en werd er gezongen door de aanwezigen in het restaurant.

Kortom een gezellige avond en zeker een aanrafer, wij gaan ook terug. Bedankt voor de gezellige avond.