1. Belli's hebben wij leren kennen als een heerlijk restaurant, met leuke prettige bediening. De gastheer René is een op en top horecaman en weet wat de mensen willen.

Het restaurant zelf is klein en intiem, waardoor je je tenminste niet in een "kippenhok" waant als het vol zit.

Ook de kaart was tot een tijdje geleden écht "spekkie naar ons bekkie", met altijd de juiste wijn erbij. Het is lange tijd ons lievelingsrestaurant geweest.

Helaas is er een wisseling van de wacht geweest voor wat de koks betreft. De menukaart is zodanig veranderd dat vooral mijn man het eten daar niet aandurft, er staat te veel vis en orgaanvlees op, iets wat hij niet kan waarderen (met name het laatste ik ook niet).

Erg jammer, want René kennende is alles wederom van zeer goede kwaliteit en heeft hij zeker koks die zeer lekker kunnen koken.

Zodra het menu in dat opzicht veranderd, zijn wij weer van de partij!