1. Familie H.

Onze ervaring met Hotel-Restaurant Belvédère is eentje om snel te vergeten. Via e-mail een kamer geboekt en tafel gereserveerd onder de voorwaarde dat we er lactosevrij konden dineren en ontbijten. Een bevestiging per mail ontvangen dat dit geen enkel probleem was.

Op de dag van aankomst bleek het dat het boeken van de kamer en het reserveren van de tafel in het restaurant prima genoteerd was. Het diner begon met kruidenboter met brood (met lactose). In de tweede ronde kon de kok er gelukkig nog iets van maken. Voor het achterafje viel er weinig anders te kiezen dan thee.

Bij het ontbijt was er helemaal geen rekening gehouden met het lactosevrij ontbijt. De bediening was onbekend met lactose en kon ook niet aangeven of er lactose in het brood zat. Na uitleg over lactose intolerantie, werd het uiteindelijk meer aanwijzen wat er niet gegeten kon worden dan wat wel. De dame van het ontbijt heeft nog wel haar best gedaan, maar kon de situatie ook niet veranderen. De korting van 50 euro op de uiteindelijke factuur maakte het voor ons geen geslaagd weekend.

We hadden de e-mail geprint meegenomen en achtergelaten. We hoopten op een reactie van de leiding van het hotel restaurant, maar men vond het waarschijnlijk niet de moeite om excuus aan te bieden.

Omdat er geen reactie is gekomen, schrijf ik deze recensie. Heb je een dieet waarvan de gevolgen toch best serieus zijn als je de regels aan de laars lapt, moet je bij Restaurant Belvédère niet zijn.