1. Super! Makkelijk aan te rijden, makkelijk parkeren, leuke zaak, gezellige, vlotte mensen in de bediening, goede keus in wijnen, dranken als sangria en cava voor een leuke prijs, afwisselende menukaart met echt veel keuze, vlees, vis, vegetarisch, soepjes, warme gerechten, koude gerechten.
    Eten was erg lekker, we hadden sterk de indruk dat het merendeel in eigen keuken bereid was. Lekker. Zelfs dessertjes waren inbegrepen.
    De gerechtjes kwamen ook lekker vlot, we hebben ook op het drukste moment nooit meer dan 10 minuten hoeven wachten. Alle warme gerechten werden ook bloedheet geserveerd.
    Wij zijn heel erg tevreden en hebben lekker gegeten. Zelfs mijn man, die niet bepaald een tapasliefhebber was, heeft heerlijk gegeten. Heel aardige mensen ook, gezellige, relaxte sfeer. Wij komen zeker terug, de prijs-kwaliteit verhouding is ook zonder korting gewoon super. Lekker ongedwongen eten, zo veel als je wilt, keuze uit meer dan 40 gerechtjes. We hebben echt zitten smullen.