Op dit adres zit nu: Nonna

1. Trijnie

Vanmiddag samen met man en kinderen een broodje gegeten bij Paris. De kinderen hadden een warme croissant ham/kaas, mijn man een 12 uurtje en ik een broodje kaas met tomaat en oregano uit de categorie 'Warm uit de oven'.
    Toen de broodjes geserveerd werden, bleek mijn kaas ineens mozzarella te zijn. Volgens de serveerster hoorde dat bij dat broodje. Als er op de kaart 'kaas' staat, verwacht ik 'gewone' kaas en geen mozzarella, dus mijn broodje ging retour. Daarna kreeg ik wel mijn broodje kaas, alhoewel het meer een broodje andijvie leek, met als garnering kaas en tomaat. En het had ook de oven niet van binnen gezien! Ik had geen zin om weer te moeten reclameren en heb het dus maar opgegeten.
    Bij het afrekenen heb ik nog wel even aangegeven dat ik, als ik een broodje uit de categorie 'Warm uit de oven' bestel, ik ook verwacht dat het warm is, en dat ik dat niet bij de bestelling apart op hoef te geven. Volgens de serveerster had ik dat wel moeten doen, omdat sommige mensen het broodje liever koud hebben.
    Overigens hadden mijn man en kinderen geen klachten, waarschijnlijk heb ik gewoon een verkeerde keuze gemaakt. Jammer, wij zoeken in het vervolg wel een ander restaurant als we een broodje eten in Kampen.

5,5