1. lisa 31 punten

Wij hebben er gisteren gegeten op Hemelvaartsdag, het was er erg druk (vol).
    Een prima ligging, sfeer en uitstraling. Vriendelijk personeel, maar we moesten erg lang wachten op onze gerechten. Er zat meer dan een uur tussen het voor- en het hoofdgerecht, dit vonden wij erg lang. Wij hebben daarom besloten geen nagerecht te nemen.
    We konden merken dat het personeel niet op deze drukte had gerekend, er hing onderling een gestresste sfeer.
    Het eten was prima, had iets meer gekruid en gegaard gemogen, maar dit is persoonlijke smaak.
    De bestelling die wij hadden gedaan bleek na een half uur niet voorradig te zijn, er werd wel meteen een alternatief aangeboden.
    Kortom een prima restaurant, niet geheel naar onze smaak, maar waarschijnlijk zijn wij op de verkeerde dag daar gaan eten.

6,3