Op dit adres zit nu: Proeverij 717

1. Wij zijn hier gezellig met z'n tweeën gaan eten, dachten we. We hadden dit restaurant via groupon gezien en omdat het bij ons in de buurt was leek het ons wel een leuk idee om hier een keer te gaan eten.

Bij aankomst werd ons gelijk een drankje aangeboden, maar het duurde zeker een half uur voordat we de kaart te zien kregen. Het voorgerecht was erg lekker, maar het hoofdgerecht had beter gekund. Zo was er gefrituurde brie bij de varkensmedallions, waar niet heel veel smaak aan zat. Nadat het hoofdgerecht was afgehaald, hebben we drie kwartier gewacht. Toen we nog steeds de kaart niet kregen voor het dessert, hebben we er maar naar gevraagd. De manager keek ons even aan en fluisterde toen tegen de serveerster, die vervolgens naar ons toe kwam en de kaart gaf. Erg vreemd. Daarna zeker nog een kwartier gewacht voordat ze weer terugkwamen om de bestelling op te nemen.

Tussendoor kwam de bediening continu vragen of we nog drinken wilden, ook al zat ons glas nog vol. Het leek wel alsof ze maximaal aan ons wilde verdienen, nu dat niet met het eten kon i.v.m. een grouponbon. De manager hebben we alleen aan het begin van de avond even gezien. Hij kwam wel een aantal keer bij de tafeltjes naast ons, maar wij hebben hem niet meer gezien. Het leek alsof hij ons bewust negeerde.

We kregen een vervelend gevoel omdat het leek alsof wij als 'groupongasten' achter werden gesteld. De bediening heeft nog wel excuses aangeboden voor het lange wachten, maar wij zullen niet zo snel meer hier gaan eten. Zeker niet als je kijkt naar de prijs/kwaliteit-verhouding zonder grouponbon.

5,9