Op dit adres zit nu: De Kompaan

1. Gisteren 28 mei met ons gezin een bezoek gebracht aan het sfeervolle de gebroeders van eigenaar Arjan. Met twee kinderen (4-6) is het altijd weer afwachten hoe men er tegen aan kijkt aks restaurant. Zelden werden de kinderen zo gastvrij ontvangen en was er een ruime keus voor hen. Ook voor ons een ruime keus en de mogelijkheid om te kiezen. Gekozen voor 4 gangen verrassingsmenu. In een prettig tempo volgden de gerechten elkaar op, niet te snel en lang wachten was er ook niet bij. In overleg werd afgesproken bij welke gang de kinderen mee wilden eten.

Uiteindelijk hebben we een TOP avond gehad waar alle klopte, maar waar de kinderen op weg naar huis vroegen "wanneer gaan we weer? "

Wij komen zeker terug en raden De gebroeders sterk aan voor een leuke ongedwongen avond met eten op een bovengemiddeld niveau.