1. Ik heb al meerdere keren high tea van De Keuken van Tante Cornelia aan huis geserveerd gekregen en het is werkelijk grandioos hoe goed dat verzorgd is. De tafel wordt zelfs voor je gedekt en heel mooi opgemaakt met de schalen met hapjes en de verschillende soorten thee. De high tea hapjes zijn allemaal super vers en je krijgt absoluut waar voor je geld door de grote hoeveelheid aan overheerlijke lekkernijen. Voor 19,95 een high tea aan huis met zo'n grote hoeveelheid heerlijke hapjes en dat aan huis vind ik geen geld, zeker niet omdat het allemaal door Tante Cornelia zelf gemaakt is en omdat het zo'n grote hoeveelheid aan lekkernijen is dat het vrijwel niet op te krijgen is en je sowieso daarna niet meer hoeft te eten.

1. Astrid Kroone
    Van restaurant

Naast onze 3 vaste Tea-menu's(zie www.dekeukenvantantecornelia.nl) kunt u bij "De Keuken van Tante Cornelia" ook terecht voor een Custom Tea. U geeft uw wensen aan en Tante Cornelia stelt aan de hand daarvan een Tea samen. Wilt u bijvoorbeeld meer hartigheden en/of zoetigheden, de tafelaankleding in bepaalde sfeer? Dan kunnen wij de Tea en prijs aanpassen, zoals bij de Tea van mevr. van Diepen is gebeurd.