Op dit adres zit nu: Bij Joost

1. Dit weekend met de kids op texel geweest en op aanraden van het gastenboek in onze bungalow gegeten bij la morena, bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen door een bedieningmedewerkster, toen kregen wij de kaart en werd uitgelegd wat er deze avond buiten de kaart geserveerd werd. Wij kozen voor de aspergesoep met texelse asperges die erg lekker was, als hoofdgerecht hebben wij voor het texels lamsvlees gekozen wat overheerlijk was. De kinderen hebben gekozen voor een pizza wat zeker in de smaak viel, wat ons aansprak was de uitgebreide garnering wat bij het hoofdgerecht geserveerd werd; salade, div verse groentes, aardappel in folie en gebakken aardappeltjes. Alles heel smakelijk bereid, een leuke avond gehad met veel attentie voor onze tafel. Ook de kinderen hebben zich vermaakt met kleurplaten die ze kregen, we komen zeker terug in dit restaurant als wij weer op texel komen.