Op dit adres zit nu: Restaurant Ox

1. We hadden in email reservering gemeld dat we met Restaurant Cadeau Card hoofdgerecht voor 2 personen aan de 37,50euro wilden. Echter, helaas bleek ter plekke dat we dit niet konden krijgen met die Card, hadden we een voucher moeten aanvragen.

Konden gelukkig wel met de Card betalen. Omdat we toch moesten eten, maar iets besteld van de kaart: biefstukjes (smaakte redelijk, niet meer dan dat). Jammer dat zo goed als alle groente en aardappelen extra zijn: we zijn in Nederland!

Eten kwam vrij vlot op tafel (het was niet druk toen wij er waren). Jongedames van de bediening zijn vriendelijk, maar worden merkbaar aangestuurd door een man achterin de zaak. Afzuiging lijkt niet in orde, ook met open deuren zaten we in de baklucht.

Als je niet meer dan 1 gerecht en 1 drankje neemt, kun je hier voor niet al te veel geld eten. Avondvullend is dat natuurlijk niet.