1. Bernard

Wij komen hier denk ik nu ongeveer 15 jaar, dus we hebben aardig wat ervaring met Linke Loetje. Van de setting moet je houden, lekker amicaal relaxed en dus niet stijf. Het eten was altijd erg lekker en genoeg van alles. Recent hebben we LInke Loetje weer bezocht, ik denk nu een maand of 2 terug. Dat is ons helaas niet goed bevallen. Voor ons was een bezoek aan Linke Loetje altijd een uitje maar we kregen dit keer echt de deksel op ons neus. Ten eerste is Linke Loetje niet de goedkoopste. Maar dat geeft ook niet. Dat weet je van tevoren en hiervoor kreeg je altijd voldoende. Of de crisis nu heeft toegeslagen ik weet het niet, maar alles wat we bestelden is nu gewoon minder zowel qua hoeveelheid als kwaliteit. Ten eerste kregen we een keer het verkeerde, daarnaast moesten we vragen om een broodje met stokbrood, dat soort dingen. Zelfs de tomatensoep vooraf is nu veel kleiner. De smikkelstok die ik al sinds jaar en dag eet is ook uitgemergeld. Minder vlees voor meer geld. De creme brulle tikt nu 8 euro aan. Het is het allemaal net niet meer. Jammer. Wij gaan eerdaags nog een keer proberen of dit een uitzondering was. Is dat niet het geval dan was dit de laatste keer voor ons.