1. P was hier op vrijdagavond in september 2009 met 3 personen, betaalde € 75.00 en schrijft:

In eerste instantie zag alles er goed uit, maar eenmaal aan het eten bleken de bakken niet volledig te zijn.
    Bij de sushi stond gewoon dat het "op "was. De paddestoelen waren na bereiding niet doorheen te komen, zo taai. En de bijgerechten waren ook minimaal.
    De bediening vond het 21.15 uur al de tijd ( tot 22 u restaurant open) om onze maaltijden af te ronden en drong er op aan dat we op moesten schieten. Ze zijn 4x komen vragen of we nog een keer eten gingen halen.
    De lepels werden 21.30 al uit de bakken gehaald en dicht gedaan. Toen we 21.45u vroegen om koffie ( bediening moesten we helemaal achteruit het restaurant halen, uit het personeelsgedeelte) kregen we de opmerking dat we voortaan wat eerder koffie moesten bestellen(....?) omdat het restaurant 22 u dicht zou gaan.
    Bij het betalen werd de bon zowat uit onze handen gerukt toen we die wilden bekijken.
    Kortom te zot voor woorden. We zijn zonder gedag weg gegaan, want de bediening was tenslotte weer helemaal achter het restaurant in gedoken.
    De eerste en gelijk de laatste keer geweest dat ik hier ben gaan eten.