Op dit adres zit nu: Bollywood

1. sonja 1693 punten

Hier afgelopen week gegeten met mijn vriend met een groupon. We kenden dit pannenkoekenrestaurant niet dus leuk om eens uit te proberen. De pannenkoek die mijn vriend had was verbrand. Allemaal zwarte plekken op de pannenkoek en het smaakte ook behoorlijk verbrand. Mijn pannenkoek was wel lekker. Ik wilde nog wel een pannenkoek en mijn vriend gaf aan zijn bord niet leeg te hebben gegeten omdat de pannenkoek wel erg verbrand was. Als je dan een klacht daarover hebt neem je aan dat ze deze serieus nemen. Toen ik echter mijn tweede pannenkoek kreeg was deze ook verbrand, alleen alle zwarte plekken waren eruit gesneden. Echter, je proeft het wel want de pannenkoek gaat ernaar smaken. We kregen wel nieuwe aangeboden, maar we hadden er niet meer zo'n zin in. Wel een drankje van het huis gehad. Personeel was vriendelijk daar is niks over te zeggen. Het is echter niet echt reclame als je een pannenkoekenrestaurant hebt dat er dan iemand in de keuken staat die nog geen pannenkoek kan bakken... ik wist niet of ik het nou grappig moest vinden dat ze de verbrande stukken eruit hadden gepulkt of dat ik het nou geen stijl vond. Nou ja, gelukkig met een groupon hier geweest, maar we komen hier niet weer!

6,1