1. Allereerst wordt je vriendelijk ontvangen en ook je jas wordt aangenomen. Wat gelijk opvalt is dat er een klimaatregeling aanwezig is, dus niet te warm.

Ruime kaart van opzet, met de nodige fantasie is er vanalles, mogelijk. Zoals een Grieks restaurant betaamd beginnen we met een ouzo. Proost.

Wij gingen voor een rondje van de kok, dit is zoiets als maak maar wat en loop door de hele kaart heen.

Nou, dat hebben we geweten, perfect van (verse) kwaliteit, goed van smaak, hoewel het wel een biertje extra vergde, goede uitleg van (vreemde voor mij..) producten.

De salade kon iets beter naar mijn mening, kwam volgens mij zo uit de koeling, dressing erover en serveren maar.

Tussen door werd er ook nog attentie gegeven aan ons, wat ik altijd wel op prijs stel.

Overall gezien zeker een restaurant voor een tweede bezoek, verzorgd en schoon, ook de toiletten!

Wat ik wel een beetje miste is de uniforme uitstraling van het personeel, allemaal in net, zwart maar geeneen het zelfde.

Wellicht bedrijfskleding als verbeterpunt net als de verlichting in de zaak. Personeel was zeker behulpzaam in alles!

Rekening wordt duidelijk gepresenteerd en er wordt gevraagd indien alles naar wens was.
    Tenslotte een koffie van de zaak, afrekenen en naar huis....

We komen er terug.....