Op dit adres zit nu: Het Zwaantje

1. Tijdens onze vaarvakantie kwamen we in de jachthaven te liggen en daar wist iemand ons te vertellen dat er aan de vaart een restaurantje zit.

Wat was dit een ervaring op culinair gebied. Onze smaakpapillen werden met recht geteisterd.

De bediening is ontzettend enthousiast en weet alle gerechten goed te presenteren. Opvallend vonden wij het dat de ober ook de fouten van de keuken vooraf vertelde. Nou ja, fouten!
    Er komt wel eens een klacht binnen over bepaalde smaken in gerechten. De keuken gaat dan direct aan de slag om de smaak van dat gerecht te verbeteren. Een heel goede zaak om dit soort "foutjes" te melden aan de volgende klanten.
    Het was ons zo goed bevallen dat we de dag erna weer bij Cosie terecht kwamen. En wederom een fantastische ambiance met heerlijke gerechten.
    Ondanks dat we niet echt in de buurt wonen, zien de eigenaren en medewerkers van Cosie aan de Vaart ons beslist terug.
    Dank jullie voor de heerlijke culinaire versnaperingen die jullie ons in twee dagen hebben voorgezet.
    Helaas kunnen we bij de beoordeling geen 12 of hoger plaatsen.