1. Gegeten op 02/09, 2x menu marche, 2 spa rood, 4 witte(huis)wijn(€4,-!), 2 cappuccino: € 83,10

Gereserveerd via website (bij voorkeur het buitenterras i.v.m. die slechte en ongezonde verslaving van ons).

Ontvangst accuraat & vriendelijk, maar ongevraagd wordt een tafeltje binnen toegewezen (waar geef je dan je voorkeur voor op?)

Het schaal/schelpdieren 4-gangen menu marche (€28) bestaat o.a. uit een in basilicumboter gegaarde hele kreeft.
    We zijn realistisch genoeg om aan te voelen dat we voor 28,- geen kreeft van 'n kilo mogen verwachten.
    Onze kreeft was niet veel groter dan een uit de kluiten gewassen gamba, echter de smaak/presentatie was prima.

Het door ons extra bestelde brood/boter wordt ongevraagd tussen de 2e en 3e gang van tafel "gerukt". (en op verzoek weer teruggeplaatst)

De overige gerechten o.a. coquilles/scampi's, kreeftensoep, kalfsoester en carpaccio: smaakvol, maar ze misten het puntje(van het puntje op de i) om het echt bijzonder te maken.

De frites echter (geserveerd op standaard in puntzak) werd door ons beiden als droog, taai en smaakloos ervaren.

Als afsluiting nog 2 cappuccino besteld. Schijnbaar is het een nieuwe rage om daarbij dan (ongevraagd) een bordje met koekjes/chocolade te presenteren. Op de rekening heet gewone cappuccino dan ineens: "cappuccino chocolat" waarvoor we dan even (ruim) 7 gulden en 30 cent per kop dienen neer te tellen!

De "a la carte" menukaart baart ons ook (financiele) zorgen: goedkoopste soep 15 gulden & 35 ct, goedkoopste nagerecht 17 gulden & 50 ct. Ok, we leven in het eurotijdperk, maar ik blijf regelmatig omrekenen. Je kunt je toch niet voorstellen dat we ooit bijna fl.7,50 voor een cappuccino zouden hebben betaald?

Samengevat: gezellig restaurant (met name door de aparte locatie), vlotte-weliswaar onpersoonlijke-bediening, menu marche-prijstechnisch-alleszins acceptabel, al la carte gerechten zeer stevig aan de prijs, smaakvolle gerechten maar zeker niet bijzonder.

(en.... we misten het achtergrondmuziekje)