1. Na een prettige ontvangst werden we naar een tafeltje gebracht. Eerst eens even rond gekeken, het restaurant is erg kaal en alles is wit het oogt niet erg gezellig.

We hebben gekozen voor de Italiaanse tapas. Onbeperkt kennis maken met de kaart zo werd ons uitgelegd.

Je kunt zelf de gerechten niet kiezen, het is iedere keer een verrassing wat je krijgt voorgeschoteld.

Het eerst gerecht kwam na een minuut of 30, dit was inderdaad een verrassing echter niet een heel bijzondere verrassing.
    Vervolgens begon het grote wachten. Tussen de “verrassingen” door zit je minimaal een half uur te wachten. Na de lasagne (met een wat chemische smaak) weer een half uur wachten op de carpaccio. Veel sla en de op ieder gerecht in grote hoeveelheden aanwezige rucola de carpaccio. Minimaal een half uur bereiding voor een carpaccio?? Lijkt mij vrij lang. Al met al hebben we ruim 4 uur gezeten. Het eten is van middelmatige kwaliteit. De bediening vriendelijk. Door de lange wachttijden waarin vriendelijk werd gevraagd of we nog iets wilden drinken liep de drankrekening behoorlijk op. Al met al geen succes deze avond.

Voor ons was dit een eenmalige kennismaking met de kaart van Il Cardellino.