1. Het restaurant ziet er gezellig uit, aan de buitenkant staat iets van steakhouse, maar ik had op het eerste gezicht meer de indruk dat het om een gemiddelde shoarmazaak ging. Toch zijn we naar binnen gegaan, want je moet niet altijd op een eerste indruk afgaan.

Binnen zag het er allemaal gezellig uit, jammer alleen dat tafels net niet onder de lampen staan. Waardoor je grote kans hebt je hoofd te stoten als je op staat, mij is het tweemaal overkomen en die avond waren er meer gasten die niet zonder bulten naar buiten gingen.

De bediening was alleen niet altijd al te alert, waardoor het soms wat langer dan gemiddeld duurde dat je geholpen werd, hun vriendelijkheid maakte dit alles wel weer goed. We besloten de gok te wagen en hebben een ossehaasje besteld (een gok, omdat ik nog steeds de indruk had in een doodgewone shoarmazaak te zitten waar ik slechte ervaringen heb met biefstuk/ossehaas en dergelijke).

We kregen 4 bakjes saus (knoflook, pittige rode saus, cocktail en mayo), dus eigenlijk weer net als de shoarmazaak. Maar die sauzen waren absoluut niet noodzakelijk, want wat schertste onze verbazing... de ossehaas was overheerlijk! Hij was heerlijk mals, had iets minder doorbakken hoeven te zijn, maar hij was veel meer dan we verwacht hadden. De sausjes hadden we dan ook absoluut niet nodig, en we hebben heerlijk genoten.

We gaan zeker nog een keertje terug, maar dan om de ribjes te proberen, want we hebben uit betrouwbare bron dat deze ook erg goed moeten zijn daar.