1. Tijdens een bezoek aan Soestdijk adviseerde de suppoost om naderhand goed en voordelig te gaan eten bij een eetcafé in een voormalig station. En zo kwamen we na enig zoeken terecht in Baarn.
    En daar hebben we zeker geen spijt van gehad. Het etablissement ziet er erg goed onderhouden en verzorgd uit. Het was gezellig druk toen we aankwamen, maar desondanks konden we toch een plekje in de serre bij het raam bemachtigen. De kaart van De Generaal is vrij uitgebreid en bovenal zeer schappelijk geprijsd. Mijn tafelgenoot koos voor de Toscaanse salade. Deze zag er royaal uit en smaakte heerlijk. Zelf koos ik voor de oosterse carpaccio. Als hoofdgerecht had ik biefstuk met pepersaus. Goed mals vlees, en verder recht toe recht aan, met frites en salade. Mijn partner nam het vispotje. Deze werd opgediend in zo'n klassieke oranje emaillen braadpan, maar dan in kleine versie en van porselein. Klein kan overigens best tussen aanhalingstekens want voor een eenmansgerecht was de portie best fors. Desondanks toch nog een gaatje voor het toetje weten te vinden en toffee-pudding en crème brûlée gingen er in als koek. De bediening was vlot en behulpzaam.
    Al met al een zeer prettige ervaring en een geslaagde afsluiting van een leuk dagje uit.