1. jay 119 punten

Wat een domper deze zaak, serieus waar alleen maar een toeristen lokker. Voor mijn ma ben ik er heen gegaan anders was ik er ver van weg gebleven.
    Prijs kwaliteit is echt te erg voor woorden. € 40,00 voor een zogenaamde gebakken rijst en noedels. Ten eerste zéér vet, rijst klef en niet eens mooi droog gebakken, grote stukken paprika er in, champignons en een overheersende vetsin, kippenbouillon en soja smaak, dòmper!
    Smaak van de noedels was ok, maar het vlees was of terug gegooid of net aan nog houdbaar, beetje plastic smaak ook, heel nare smaak en niet zoals het hoort.
    Alles door elkaar gegooid, geen opmaak. Gewoon 2 grote diepe borden waar het was in gekwakt, echt een hele grote teleurstelling dit.

Tussendoor kwam er een chagrijnige kelner langs die zich volgens mij god voelde of zo, wat een arrogante kop en uitstraling zeg.
    Na 10 minuten kwam het eten al, van zo'n tent had ik dat dus zeker niet verwacht. Gewoon standaard chinees stijl dus, maar dan ook nog eens onder de maat!

Nadat we klaar waren kwam er iemand langs om af te ruimen, niet vragen of het had gesmaakt of zo, oh, dat was die arrogante kwal!
    Na 20 minuten vroegen we de rekening, toen werd er wel gevraagd of alles goed was. Nee dus: te vet, prijs kwaliteit en smaak ver onder de maat. Oh? Tsja, daar gaan we weer, nooit een gast gehad die het zelfde zei? Lijkt me erg stug. Geen excuus of iets, tent zit toch wel elke dag vol met onwetende mensen zonder enige smaak.

Weer kwam die arrogante kelner na 10 minuten, pakte de € 100,00 van tafel met de bon en liep weg zonder iets te zeggen!?
    Na weer 10 minuten vroeg ik hem waar mijn wisselgeld en bon was, ja euh, komt er aan!
    Later kwam er weer een andere kerel het wisselgeld en de bon terug brengen, raar op kijkend dat hij geen fooi kreeg, vind je het gek met die prijzen en zulk personeel?
    Weer een nare ervaring er bij en mijn verwachtingen waren terecht, Geen stijl!
    Ambiance, leuk maar over the top.

2,2