Op dit adres zit nu: El Burro

1. Een hele slechte. Dit restaurant weet echt niet wat tapas is! Het was voor ons een prachtige bijzondere dag, mooie afsluiting op leuke locatie dachten wij. Na het drinken te hebben ontvangen hebben wij direct onze bestelling doorgegeven. Na 3 kwartier komt de serveerster vragen of ze nog iets voor ons kan betekenen: eten misschien?
    Vervolgens wordt de eerste gang gebracht: stokbrood met sausjes en olijven. Stokbrood in een mandje zonder servet, in lelijke stukjes (leek op euroshopper afbakbrood) gesneden en de sausjes hadden geen smaak. Zelfs de olijven waren niet wat we er van verwachten. De tweede gang (hadden verrassingsmenu besteld); een waterige onbestendige salade, geitenkaas op een broodje (de geitenkaas zag er niet smakelijk uit en het geroosterde brood er onder viel bij elke hap uit elkaar. De seranoham zag er niet fris uit, gewoon op een kaal bord en de meeste stukjes waren uitgedroogd. Echt niet lekker. Bij het afruimen hebben we ook aangegeven het niet smakelijk te vinden. En toen werd ons gezegd dat dit de meest gekozen gerechten van de kaart waren en dat smaken verschillen. Eigenlijk halverwege gestopt en weggegaan... Het is jammer dat een restaurant dit durft te serveren. Voor ons heeft het de afsluiting van een bijzonder dag verpest. We hebben de genuttigde drankjes betaald, maar ook ik werk hard voor mijn geld en dit eten was echt niet het betalen waard en dat hebben we dan ook niet gedaan. Het is jammer dat een zaak op zo'n mooie plek zit en niet weet wat smakelijk eten is, als gast heb je recht op een smakelijke maaltijd en dit was echt slecht. Sorry... mooier kan ik het niet maken.

1,6