1. Wij gingen met 4 volwassenen en 5 kinderen bij Da Vinci eten op een rustige vrijdagavond.

De serveerster vroeg bij het opnemen van onze bestelling of de kindergerechten gelijk met onze voorgerechten geserveerd moesten worden. Nou, dat vonden wij wel een goed plan. Na ongeveer 1 uur kregen 4 van de 5 kinderen hun eten.

Na een kwartier kreeg het vijfde kind zijn gerecht, nadat wij zelf gingen vragen waar dat bleef!
    Na ongeveer een half uur hadden wij nog steeds niet ons voorgerecht gekregen (de kinderen hadden ondertussen al bijna hun bord leeg).
    We hebben uiteindelijk maar besloten om de kindergerechten te gaan afrekenen en weg te gaan.
    Ik ging naar de kassa en zei dat ik de kindergerechten wilde betalen en ze de rest maar moesten laten zoals het was!
    De serveerster vroeg: heeft u dan nog niets gekregen: nee!
    Ze snapte er niets van en riep haar collega erbij of die misschien iets bij ons had geserveerd (nee dus).
    Samen snapten ze er niets van en bleven maar samen discussieren.
    We zijn toen allemaal weggegaan zonder enig excuus van het personeel! Applaus voor Da Vinci!