in Weert

De kleine Griek, daar weet je wat je eet.

1. Via internet uitgekomen bij Rhodos. Even gebeld of ze ook aan afhalen doen. En ja hoor... 15 minuutjes later zou het eten klaar zijn.

Eenmaal daar werd er meteen een ouzo ingeschonken. Dat alleen scoort al punten bij mij :-)
    Daarna gevraagd of ik een kaart mee zou kunnen nemen. Er werd meteen een kaart gehaald en goed uitleg gegeven over Livar vlees (biologisch vlees afkomstig van een abdij in Echt).
    Ondertussen was het eten klaar. Met enige voorzichtigheid aan de souflaki begonnen (verwachtingen niet al te hoog leggen). Maar ohh... om in abdij termen te spreken; Goddelijk.
    Vlees was perfect gekruid, heerlijk mals, sappig en van zeer goede kwaliteit!
    Zelfs de friet was knapperig toen ik thuis kwam! Zeer aangenaam verrast!
    1 ding..... komende 2 dagen kan iedereen aan me ruiken dat ik Grieks heb gehad, de tzatziki was rijkelijk gevuld met knoflook ;-) Wederom zoals het hoort!

Al met al een aanrader voor iedereen die goed werkende smaakpapillen heeft en daar ook van wil genieten!