1. freerk kamma

Ik heb (bijna) een hekel aan koken. Daarom is het zo fijn dat er mensen zijn die het tegenovergestelde hebben.
    Want ik hou wel heel erg van lekker eten!
    Stephan heeft overduidelijk wel een passie voor eten, "and it shows".
    Dat ik nou niet zo dol ben op oesters kan hij nix aan doen, maar dat ik een wortelsoep krijg die ik wel ok vind is echt bijzonder! De risotto was lekker, de pasta was heerlijk, het toetje was uitmuntend (gecaramelliseerd in de oven), maar vooral de wijnkeus was excellent!
    Het gebeurt niet vaak (in mijn geval zeer zelden) dat je zulke dure wijnen drinkt, of dat er een interessante toelichting bijgeleverd wordt. De wijnen pastten zeer goed bij iedere gang, en ik had moeite me te beheersen om niet steeds een nieuw glas te accepteren bij iedere fles die werd opengemaakt.
    Wat een goddelijkheid op je tong. Ja, dat gaat me nog lang heugen.
    Omdat het gezelschap en de sfeer ook heel prettig was, raad ik iedereen aan zo'n ongedwongen avondje vol mond-verwennerij ook eens mee te maken!

En lag het misschien aan de kwaliteit van het eten en drinken, dat ik op de 20 km terug naar Amsterdam (op de racefiets), mijn eigen duurrecord heb verpletterd?!?!?

Geweldige avond, chapeau,

Freerk.