1. Inmiddels hebben we een paar keer hier gegeten en elke keer weer genoten van het eten. Inmiddels hebben we verschillende gerechten geprobeerd (peper-steak, Mexicaanse vleesschotel, spareribs) en elke keer waren we weer positief verrast.

De bediening is vlot en attent. Wat we zelf erg plezierig vinden is dat het drinken je niet het glas uitgekeken wordt. Dus geen opdringerig gedrag met de vraag of bijgevuld mag worden. Slechts op onze eigen vraag wordt bijgevuld. Wij, gezin met drie kinderen, vinden dit wel zo fijn.

De aankleding van het restaurant is summier, maar wel netjes. Kennelijk betaal je bij andere restaurants voor het glimmende marmer op de vloer, de spiegels tegen de wanden en de speciaal getrainde kassa-bediende.

Wat ben je dan kwijt? Reken op ongeveer een euro of 15 per persoon voor een met smaak goed gevulde maag.