Op dit adres zit nu: Roadhouse

1. We gingen met een groep nieuwe studenten tijdens de intro van de Universiteit Twente hier eten.
    De bediening was grofweg onbeleefd en we werden absoluut niet als klanten behandeld. Onze groep werd kriskras door het restaurant uit elkaar geplaatst en er werden zelfs vreemde mensen aan een van onze tafels geplaatst (letterlijk, want deze mensen waren er ook niet blij mee).
    Ik kon begrip opbrengen dat ze in het nauw gebracht waren door de vele mensen, maar een schrijntje beleefdheid kon er niet van af. Toen kwam eindelijk het eten. De pizza was gewoon vies. De kaas leek meer op zout in de vorm van gele plakken dan kaas. Terwijl pizza margherita toch een redelijk basis gerecht is.
    Maar toen werden wij tot overmaat van ramp, toen we zaten te eten(!) belaagd door een mevrouw die reclame kwam maken voor een of andere manier van elektronisch betalen en de manager deed er nog aan mee ook! Dit sloeg werkelijk alles!
    Maar dat is nog niet alles. Toen we gingen betalen bleek dat we niet apart konden betalen, terwijl het restaurant wist dat ze studenten te eten kregen die niet samen gaan betalen.
    Toen een medestudent hier iets van zei en de manager vertelde dat de service uitermate slecht was, werd deze jongen tot ieders verbazing gewoonweg eruit gezet door de laaiende manager, die intimiderende uitspraken deed tegen de jongeman.
    Je zou verwachten dat een restauranteigenaar, wanneer hij een restaurant vol met mensen heeft die nieuw komen wonen in de stad, probeert te trekken opdat ze nog een keer langskomen. Dat zal absoluut niet gebeuren.
    Mij, net als elke afzonderlijke student van de Universiteit Twente, zal hij niet meer zien in dit asociale restaurant!

3,3