Op dit adres zit nu: Restaurant Vier

1. Angel 46 punten

Wij hebben een kinderfeestje gehad met 8 kinderen. Ze bieden een compleet verzorgd arrangement. Schandalig wat je voor zo'n prijs krijgt. Cakejes versieren is een dun plakje cake met een minitoefje slagroom en een klein schaaltje smarties. Hier mochten de kinderen 45 minuten over doen. Verder mochten ze zichzelf bezig houden. Daarna mochten ze 1 uur bowlen en geen minuut langer. Per kind 1 bitterballetje ter grootte van een knikker (nooit zo'n kleine bitterbal gezien. Daarna weer bijna een uur wachten, het eten kwam een half uur te laat. Eten? 5 Frietjes met 1 snack voor 9 jarige jongens. Toen was ik inmiddels zo teleurgesteld dat ik de ober mededeelde dat ik thuis nog wel wat frietjes bij zou bakken. De waterijsjes hebben we in de auto op moeten eten vanwege tijdsgebrek. De grabbelton bevatte ook meisjesdingen maar ruilen was niet van toepassing.
    Al met al 100 euro betaald met de korting van Socialdeal er al af voor het zuinigste en slechtste kinderfeestje ooit. Op mijn mail naar de eigenaar krijg ik geen gehoor.
    Ik plaats deze review omdat nu naderhand blijkt dat meerdere mensen deze teleurstelling hebben gehad en dat ik dit niemand gun. Op socialdeal worden alleen maar de reviews weergegeven die door de eigenaar worden goedgekeurd. Erg misleidend allemaal!