1. Oet mestreech

Vanavond bij de Kanteneer gaan eten, en is mij zeker niet tegengevallen!
    Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, en er was meteen aandacht voor de kinderen. Aanpassingen aan de kindermenu's werden zonder problemen geaccepteerd. Het eten zag er verzorgd uit.
    Mijn schnitsel, was met spercie boontjes(vers) met spekjes en champions, en van behoorlijk formaat. Oke! Hij was dun, maar persoonlijk houd ik niet van (te)dikke schnitsels.
    Daarbij nog apart frieten, en een kommetje sla.
    Enige minpuntje vond ik dat de saus niet in verhouding stond tot het formaat van de schnitsel, echter niet storend anders had ik wel gereclameerd.
    Mijn vrouw had de kipsate, ook deze zag er netjes verzorgd uit. En uitstekend van smaak. De bediening was vriendelijk, en correct! Toch ving ik bij andere gasten op dat er iets mis liep qua bestelling, echter dit werd adequaat opgepakt.

Hebben er redelijk lang gezeten, toch was er veel aandacht voor de kinderen, wat ik als zeer prettig ervaren heb. Omdat we redelijk lang hebben moeten wachten, kregen we koffie van het huis. Wederom netjes opgepakt.

Kortom! Goed bevallen, zeker voor herhaling vatbaar. Goede eerlijk maaltijd, in een gezellige omgeving voor de prijs van een bigmac menu, waar vind je dat nog.