1. Afgelopen weekeinde genoten van een zelf samengesteld mooi à la carte menu. We kregen een mooie tafel aangewezen. We namen samen de kalfszwezerik vergezeld van een stukje kalfswang vooraf. Er tussen een mooie ossenstaart bouillon. Normaliter zal ik zelden een soep of bouillon nemen, maar deze was op aanraden inderdaad af. Als hoofd deden we de Black Angus waarbij de koolbijlages mij een aardig opgeblazen gevoel bezorgden. Maar dat weet ik inmiddels en daar kon de chef niets aan doen. Als nagerecht kozen we 'n eclair gevuld met kokos met daarbij een loempiaatje van rijstepap. Er zat nog een lolly van hazelnoot bij en ijs verwerkt met Frangelico likeur. Van het dessert hebben we toch gesmuld :) Het wijn arrangement was goed met lichte wijnen verzorgd. Vanwege het moeten rijden heb ik geen dessertwijn genomen. Het koste natuurlijk wat, maar je bent dan ook onder vleugels van Camille geweest. Het is in al zijn Chateaux dan ook altijd af. Chapeau!