1. Omdat wij bij Rotterdam wonen, kom ik hier niet dagelijks. Nu waren wij hier in verband met Delfsail. We besloten om niet alleen in het hotel te slapen, maar nu ook het restaurant eens uit te proberen. De sfeer in het hotel/restaurant is even anders/minder met de nieuwe eigenaar. Maar dat kan nog groeien. Het eten/drinken en de bediening waren nog zeer wisselend. De ober vertelde eerlijk dat dit zijn tweede avond was en dat hij in was voor verbetersuggesties. En het ging helemaal niet slecht voor een tweede avond. Keurige timing, praatje... niks mis mee, maar je merkte wel 'beginners-attitude'.

Het voorgerecht was een 8. Het hoofdgerecht (door de te ver gegaarde varkenshaasjes) een mager 6 je.

De service krijgt een 7 voor de juiste inzet (en de verwachting dat de kwaliteit het wel gaat worden). Bij het ontbijt daarentegen... geen bediening te bekennen (En bij het uitchecken ook niet). Dus wordt toch een 6je.

Vorige recensies van Ed van Dort

• Top hotel als je het leuk vindt om met de lokale bevolking te praten. Erg goede bediening, mooie kamers. En ook als je eens een beetje laat bent voor de lunch, wordt er met grote creativiteit iets op tafel gezet.

Geen haute-cuisine, maar gewoon erg goed voor het geld!

(En leuke sfeer!)