1. Peter van Z

We hebben buiten gegeten op het terras. Het was mooi weer en nodigde uit om buiten te gaan zitten. Na een kop cappuccino, die bijzonder goed was, besloten we om ook te dineren.

De kaart is bescheiden, maar biedt genoeg keuze. Er is duidelijk over nagedacht. Voor alle smaken is er iets te vinden.

Het eten werd redelijk snel gebracht. De opmaak was goed en we kregen er voldoende groente en frietjes bij.

Ik vond het eten redelijk. Wel wat vreemde combinaties van kruiden die niet het meest logisch lijken. Ik vond het eten ook wat vet, maar niet overmatig.

De bediening is bijzonder vriendelijk en doet duidelijk zijn best.

De prijs vind ik 10-20% te hoog voor het gebodene.

Al met al een vriendelijke maaltijd op een vriendelijk terras in een vriendelijke omgeving.

Groet,

Peter.

5,9

Vorige recensies van Peter van Z

• Alexander

Het rieten dak heeft een prachtige upgrade gekregen. Wij hebben er nu tweemaal gegeten. Krijg sterk de indruk dat enthousiasme van bediening en keuken niet ondersteund wordt door kennis/ervaring. Het eten is ongebalanceerd qua smaak (kruiden) en te vet. Dit gold zowel voor soep, als vis en vlees. Voor de gevraagde prijs een onvoldoende. Wel heerlijke koffie, aardige bediening.

5,3