1. Vandaag op 11-05-2014 bij jullie gegeten. Ontvangst was minder, geen jassen aan nemen of gezellig praatje.

Had aspergesoep besteld waar zalm in zat. Stond wel op de kaart, maar niet op het bordje op de tafel. Zijn toch veel mensen die dat niet lusten. Tip: vermeld er bij dat er zalm of vis bij zit.

Hamburger menu was ook niet echt een succes. Jammer, al de keren van te voren was het veel beter bij de vorige eigenaar. Pannenkoeken waren wel goed, blijf daar bij dat is jullie specialiteit.

Was niet zo goed georganiseerd, waardoor veel fouten worden gemaakt en de sfeer van de personeel was ook minder.

Bloempot op tafel waar bestek in zat, geen placemat. Deur waar dat je naar buiten kan gaan, kunnen ze beter sluiten ivm de trek tocht als je aan de tafel aan het eten bent en andere deur in de grote zaal open zal een hoop schelen.

Pluspunt: afstapje hebben ze schuin gemaakt voor mensen die slecht te been zijn en of met rolstoel zijn. En voor kinderen nieuw toestel geplaatst buiten.

Is voor mij de laatste keer dat ik hier kom. Groetjes Mark.

2,5