1. Het was weer een paar maanden geleden, dat we weer bij dit favoriete visrestaurant gingen eten.
    We wilden graag weer eens verrast worden door de 3 J's en in het bijzonder de Chef en eigenaar Jan Stolk. Door te beginnen met een aperitiefje rode port en een overheerlijke Gin-Tonic special met limoentje en komkommer, die je nergens anders zo lekker kan krijgen. Als starter een heerlijke amuse van een A A aspergesoepje met zalm en een bitterbal met echte Texelse waddengarnalen (geen conserveringsmiddelen) en zelf gebakken mini broodjes met echte ambachtelijk roomboter van boerderij Verdegaal.
    Daarna kregen we een heerlijke verse kreeftensalade met grote stukken kreeft. Toen daarna de favoriete gegratineerde Texelse oesters met een heerlijke hoi-sin saus. Als hoofdgerecht kregen we een mooi stuk heilbot met Limburgse A A asperges en een zeer malse getrancheerde Jodenhaas met asperges. Al deze gerechten werden begeleid met een heerlijke rode huiswijn van Torres en een witte wijn uit Argentinië.
    Als afsluiter een koffieshow uit een ouderwetse Belgische percolator op tafel met veel bonbons en zoetigheid. Het was gewoon weer feest voor ons en jammer dat weinig visliefhebbers de weg naar dit goede restaurant niet weten te vinden, want de 3 J's verdienen gewoon meer gasten.