Op dit adres zit nu: Brasserie Barusta

1. marc 25 punten

Vandaag met mijn ouders gaan eten bij de Klipper. Het was weer gezellig en het eten zoals altijd lekker vers. De asperges zijn een echte aanrader, zelfs mijn ouders waren dik tevreden. Ronald heeft zoals altijd weer flink zijn best gedaan en Simone wat kan ik zeggen, de perfecte gastvrouw :)

Vorige recensies van marc

• Het maakt niet uit in welk jaargetijde je gaat eten bij de klipper, het eten is altijd weer een culinair hoogstandje, wat ronald je ook voorschotelt. En simone is zoals altijd de perfecte gastvrouw. Vooral doorgaan.

• marc

Een gezellige plek waar je voor een redelijke prijs lekker kan eten. Ik kan best zeggen ik heb zelden zo lekker gegeten van voorgerecht tot het dessert gewoon heerlijken. Fijne bediening. Zeker een aanrader voor wie lekker wil eten voor een betaalbare prijs. Daarom van mij 4 dik verdiende tienen.