Op dit adres zit nu: La Habanita

1. Zuidinga

Via vakantieveilingen heb ik een bon gewonnen om met vier personen te gaan steengrillen. Wij kregen drie stukjes vlees per persoon en één stukje vis. Het buffet was onbeperkt en vonden wij erg smakelijk.

De bediening vond ik uiterst behulpzaam en gastvrij. Bij het vragen naar een citroentje voor in de ice tea werd meteen gezegd dat het geregeld zou worden. Helaas heb ik de bedieningsmedewerker niet meer terug gezien.

Wat ik een minpuntje vind is dat er geen (goed) afzuig systeem is. Terwijl wij zaten te eten zag je een hele walm hangen in de ruimte en rook het soms wat aangebrand.

Dessert hebben wij nog apart bij het arrangement genomen. In verhouding was het vlees/buffet voor een leuke prijs, maar het drinken en de desserts zijn in verhouding dan weer wat duurder. Desserts waren verder prima. Alleen jammer dat er op de rekening de volle prijs was gerekend voor twee desserts waar geen slagroom en saus bij waren besteld.

Voor deze prijs zou ik nog wel eens terug willen gaan naar 't Farregat.