1. Basco 25 punten

Wat een sof! Hier ga ik nooit meer naar toe! Mijn Zwitserse vrienden zijn hier een kwartier eerder dan ik binnengestapt en hebben overwogen een fles Port te kopen. De prijs die de uitbater vroeg was buiten alle proporties: €250,- we hebben uitgerekend hoeveel glaasjes eruit gingen en vergeleken met de stuksprijs, dan kwamen we uit op 100€. Dat wil zeggen dat ipv korting bij afname van een fles, er 150% boven op ging! Ik vermoed dat dit alles te maken had met de herkomst van mijn vrienden.

Daarna hebben ze een fles wijn gekocht voor 26€ die ik bij een wijnapp gecheckt heb en gemiddeld 5€ mag kosten. (Herkomst Lidl). Natuurlijk mag er op een fles goed verdiend worden, maar meer dan 400% er boven op?

Dan het eten: de hamburger was goed, de kroketjes gevuld met geitenkaas waren slapper dan kroketten van 2 dagen oud uit de muur.

Maar het allerergste was de klantvriendelijkheid van de baas/uitbater. We hebben hem niet eens geconfronteerd met onze mening, en hij was zo ontzettend arrogant en sjacherijnig tegen ons. Mijn vermoeden is dat hij teleurgesteld was dat ik als niet-toerist roet in het eten kwam gooien.

Wij raden het ten zeerste af om hier naar toe te gaan. Maar eerlijk is eerlijk, het meisje wat ons bediende was vriendelijk en goed in haar werk.

2,7