1. Slecht! Er werd een tafel beloofd vanaf half 8. Eerst even aan de bar vanaf 7 uur, we bestelden direct wat eten.

Na aangegeven te hebben om 10 over half 8 of onze tafel gereed was, kregen we te horen dat die er eigenlijk niet was. Misverstand, meer kon er niet aan gedaan worden, werd er aangegeven door 1 van de meerdere. Soms gaat het even op de manier hoe je iets brengt in de horeca.

Om 10 voor 8 nog steeds maar 2 gerechtjes gehad. Er werd door niemand gezien dat je de kaart klaar had met de volgende bestelling. Nog even aangegeven dat ons eten er niet was. Er werd nog een keer aangegeven dat ze niet meer konden doen, het was nou eenmaal druk. Ik gaf aan "We betalen wel wat we nu hebben verbruikt." Vervolgens werd er letterlijk gezegd "Je kan gaan." Juist de communicatie is zo belangrijk als dingen niet goed lopen. Erg jammer.

2,6