1. Wat een leuke afsluiting zou moeten worden door een klein hapje te eten in " de Slof", eindigde in totale mislukking.
    Nadat we hadden besloten iets van de kleine kaart te nemen was het wachten op het eten.
    Besloten alvast een kopje koffie te nemen, daarna nog maar iets fris..maar nog altijd geen eten.
    Het duurde en duurde en ik besloot er iets van te zeggen. Het eten zou er binnen niet al te lange tijd aan komen. Weer wachten, lang en lang!
    Toen het eten werd opgediend excuseerde men zich. De kok had het druk en de bon was "onderop" geraakt.

Ze vroegen of we iets na wilde nemen.
    Daarop zei ik: "Het zou heel netjes zijn dat jullie ter compensatie voor een drankje na zouden zorgen".
    Maar de communicatie was toen al goed mis. Men besloot er gewoon niet op te reageren.
    Gerirriteerd vroeg ik dan maar naar de chef. De uitbaatster kwam naar mij toe en zei:"Jongeman, was er iets niet goed"?
    Ik zei: "Wil je mij aub niet jongeman noemen, ben verdorie 46 jaar". Toen was er nog onenigheid over wat ik had besteld.
    Op de rekening stond iets dat duurder was dan dat ik had uitgekozen.
    Opnieuw oneens. "Nu wil meneer er weer twee euro van af".
    Ik heb geen tijd voor die onzin, we hebben het druk, meneer"

Nooit, maar dan ook nooit meer zal dit onprofessionele mens nog iets aan mij verdienen tijdens mijn tochtjes.
    Ze is totaal ongeschikt voor dit werk, niet in de staat zaken keurig op te lossen, ... met klanten.
    Oh ja, en het eten, het was niet slecht hoor, beetje karig, maar allez.

3,5