Op dit adres zit nu: Buns of Glory

1. Tom-Eric 4859 punten

Hier gisteren geluncht met mijn collega's. Het restaurant en de bediening hebben een hele relaxte en gezellige uitstraling, waardoor je je meteen thuis voelt. Helaas zat ik met mijn rug naar de open keuken toe, maar daardoor kon ik wel genieten van het uitzicht op het water.

Helaas hadden ze geen eieren meer, maar ze hadden er geen probleem mee om naar de winkel te gaan om die te kopen zodat ze voor mij een broodje met ei konden maken. Het zou daardoor iets langer duren, en ik had honger dus besloot ik om te gaan voor een tosti met geitenkaas.

Helaas, wellicht doordat bijna alle tafels gevuld waren, duurde het wel langer dan gemiddeld voordat onze bestellingen aankwamen. Gelukkig was het erg lekker, wat natuurlijk veel goed maakt, echter was het weer net te weinig om te vullen, dus daarom hebben we met z'n 3en nog een keer besteld. De 2de keer ben ik gegaan voor 2 plakken desembrood met hummus, avocado en tomaat, wat ook zeer goed smaakte.

De dingen die je kan bestellen zijn niet duur, maar omdat je eigenlijk 2 gerechten nodig hebt om vol te zitten waren we uiteindelijk 15€ per persoon kwijt (inclusief drank). Een goede prijs dus. Ik vond de bediening geweldig, maar omdat het allemaal wat langer duurde dan dat ik gewend ben heb ik gekozen om daar maar een zesje voor te geven.

Ik verliet Bar Wolkers met een goed gevoel en een (uiteindelijk) gevulde maag en als we in de toekomst weer in de buurt zijn ga ik er graag weer naartoe!