Op dit adres zit nu: Akropolis

1. We hadden gereserveerd om 19 uur om gezellig samen met mijn kinderen de vakantie af te sluiten.
    We werden aan een tafel gezet en om 19 20 kwamen ze eindelijk eens vragen wat we wilden drinken.
    De menukaarten werden overhandigd en de keuze was snel gemaakt.
    Na een tijdje kwamen ze vertellen dat 2 voorgerechten niet voorradig waren, we hebben een andere keuze gemaakt.
    Om 19.45 kwam dan eindelijk het voorgerecht. Met de excuses dat het allemaal zolang geduurd had. ( een smoes dat het te druk was) Kan er bij mij niet in. Ik heb het voorgerecht genuttigd.
    En toen was het wachten op het hoofdgerecht. We hadden allemaal hetzelfde gerecht (Mixed grill). Dit werd om 21 uur geserveerd. Mijn vrouw vroeg of er geen saus bij dit gerecht hoorde. Er werd verteld dat dat niet bij het gerecht hoorde maar ze gooide wel 4 zakjes fritessaus op tafel. (doe die dan in een schaaltje i.p.v. zo op tafel te gooien het is tenslotte geen fritetent.)
    We hebben gegeten en geen nagerecht meer genomen om zo snel mogelijk deze tent te kunnen verlaten.
    Kort samengevat was de bediening slecht ingewerkt ( na mijn inziens geen culinaire achtergrond of opleiding). Keukenpersoneel niet gewend om met stress te werken.
    Ook de hygiene laat te wensen over. Als je een open keuken hebt, zorg dan voor een afvalbak met een deksel die met de voeten is te openen en niet met de handen, die niet gewassen worden.
    Ik kan nog wel even doorgaan, maar stop hier maar omdat ik zelf nooit meer dit restaurant zal betreden.
    Zal dit restaurant zeker niet aanbevelen bij mijn vrienden en relatie's.

Gr Jan.