1. Dacht vandaag, wil eens aan de kop van de haven lekker eten, mooi uitzicht, top lokatie, jammer dat het daar bij blijft.

Gedateerde inrichting, smoezelig, kaal niet echt sfeervol. Ook erg jammer terwijl de indeling best goed is. Een likje verf, wat nieuwer meubilair zou al wonderen doen. (doe die plastic plantjes weg)
    Toch gaan zitten en genieten van het uitzicht.

Kaart geeft aan een echt vis restaurant te zijn.
    Oke, de prijzen zijn wat behoorlijk, zal de lokatie wel zijn en zoals ik in vorige reacties lees kan de keuken goed zijn.

Kies een Noordzeetong Picasso als hoofdgerecht en mijn partner een varkenshaas. Glaasje wijn er bij lekker....
    Bediening is netjes en correct (al blijft het daarbij).
    Bestek bestaat voor alle 2 uit een normale mes en vork, (geen vis mes voor de tong).
    Alles wordt netjes gelijk opgediend, erg simpel, 2 zeetongen op een bord met 3 schijven citroen, schaaltje salade en schaaltje patat (wat voor 2 personen blijkt te zijn).
    Partner de varkenshaas met een sausje overgoten en in stukjes gesneden en beetje salade.
    Mis een bordje voor de graten, dus de schotel van het schaaltje salade genomen.

Helaas viel de smaak niet mee, kan niet zeggen dat het vies was, maar van alle tong die ik gegeten heb (en dat is toch behoorlijk wat), was dit toch 1 van de slechtere.
    Vet, en de Picasso was een schaaltje lauwe vruchten uit blik. Jammer.
    De Varkenshaas helaas ook niet veel beter.

Verder nog even de onderkant van de borden gevoeld. Oeps, hier werd ik ook al niet vrolijk van.
    Aan de onderkant van alle borden voelde ik nog vuiligheid.

Tja, wat vind ik nu eigenlijk van deze zaak: het mag de naam van een goed restaurant niet hebben.
    Laat ik zeggen dat het een kruising tussen een snackbar, kantine en eetcafe is, goed voor een simpele hap, zeker als je geen eisen stelt aan kwaliteit en toch de prijs wilt betalen.

Volgens mij simpel te veranderen (geef het interieur een opknapbeurt, zorg voor schoon servies, iets meer zorg voor het eten en de opmaak en dan kom je al een heel eind).

Even tot slot wil ik natuurlijk wel mee geven dat het ook van mij een moment opname is. En over smaak valt te twisten.

Al kan ik dit restaurant niet aanbevelen en zal ik zeker niet mijn vrienden of gasten mee nemen naar dit restaurant, ondanks dat het op een super lokatie gelegen is.
    Erg jammer, want het kan volgens mij altijd prop volzitten. (en dat was, zeker voor een vrijdag avond, niet het geval)

Een 4,5 is ook zeker verdiend.

3,9