1. Geachte Heer henk,

Na het lezen van uw recencie wil ik toch een paar dingen recht zetten.

U verklaart dat we nog steeds in een opstart fase zitten, jammer dat u er zo over denkt.

Het eten is prima en daar ben ik al blij mee.

U hebt het over een smerige vloer.

Zoals u goed gezien hebt is het een onbehandelde grenen vloer dus een natuurprodukt wat vrij normaal de sporen laat zien.

Stof, dat kan, de klapdeuren staan heel de dag open dus er kan wat stof binnen waaien maar overal stof is zwaar overdreven.

Planten, nou die hebben we in de zaak staan en welgeteld 5 verse planten buiten de nep klimop.

De prijzen boven de norm zoals een cote a los.

Nou die hebben we dus niet op de kaart staan maar u zal waarschiijnlijk de T-Bone steak bedoelen.

En laten we wel erbij zeggen dat het heerlijke stukje vlees 500 gram is en goed kwalitatief vlees kost eenmaal geld.

Normaal gezien horen we van de klanten prijs, kwalitatief perfect in orde maar dat u alles te duur vindt dat is uw keuze.

Worteltje, bloemkool, broccoli, warme tomaat met provencaalse kruiden en natuurlijk de aardappelkroketten.

Dat krijgt u inderdaad op uw bord, allemaal warme groenten die u bijna nergens krijgt.

Ik sta open voor verbeteringen en kritiek en zal het uiterste eruit halen om de klant tevereden te stellen.

Maar helaas hebt u bij ons iets meegemaakt wat helemaal niets met deze recensie heeft te maken.

Wilt u een recensie plaatsen, doe het dan op een eerlijke manier zoals ik eerlijk met de mensen omga.

Vriendelijke Groeten.

Jimmy.