1. Gegeten op 06/08.
    3 tafeltjes bezet, na 25 min.(!) wordt de bestelling opgenomen. Mandje stokbrood (voor 4 pers.): 6 minuscule sneetjes met een zo mogelijk nog kleiner klontje kruidenboter. Opmerking hierover gemaakt en extra brood besteld: 2e mandje, met geloof het of niet: slechts 5 sneetjes.

Verder o.a. spa blauw besteld: wordt in een glas geserveerd en na twijfels over de "echtheid" v.h. water hier navraag naar gedaan: bingo, men serveert hier Dolphin** water (a 1,25 per glas) **veredeld/gekoeld kraanwater.

Voor 'n glaasje appelsap (ook geserveerd zonder flesje) met 3 mega-ijsklonten durft men 2,75 te vragen. (ik kan het niet laten: dat is meer dan 6 nederlanse guldens!)

De garnalencocktail: 1/2 krop sla, waterige (ontdooide) noorse garnalen met een kwak whiskey/cocktailsaus (uit 'n flesje?)

Na het "heeft het gesmaakt" van de bediening, al deze op/aanmerkingen doorgegeven. Men zou de "klachten" doorgeven en kijken wat er aan gedaan kon worden.

Helemaal niets dus: zelfs de koffie diende afgerekend te worden.

Algemeen: zeer trage bediening, matige kwaliteit van het eten voor over het algemeen absurde prijzen.

Dit was voor ons in ieder geval het laatste bezoek aan Messina.

3,4