1. pieter 1226 punten

Aan het einde van een fietstocht gegeten bij Vink. Mooie locatie zeker met tuin onder oude kastanje. Wat donker binnen. Personeel vriendelijk, bijna “populair”. Mooie droge huiswijn. Goede glazen geschonken. Voorgerecht slakken, goed gegaard maar wel erg flauw. Ik miste de knoflook,de power. Hoofdgerecht asperges “comme il faut”, met ei en ham. Heel attent met een kommetje nootmuskaat. Goede garing en ook goed geschild. Lekkere ham maar gegrild (onder de warmrode lamp?) Beter wat warme bouillon erover. Sorbet met cava toe. Goede rekening. Rest. populair want volgeboekt

Vorige recensies van pieter

• Weer lekker gegeten voor een goede prijs bij vink in het weekend ! Goede ontvangst, jassen aannemen etc. Naast de kaart dagschotels. Huiswijn wordt uit de fles aan tafel uitgeschonken, zo zie je wat je drinkt. Div opties. Dacht 3 rood en 3 wit. We kozen voor tomatensoep met een mooi room krul erin en gefrituurde camembert (op een mooie salade met vijgjes). Sliptongetjes (iets aan de dunne kant) en dagmenu ribbetjes (mooi voorgesneden) van het Iberico varken met peperroomsaus. Goed ! Rekening was ook goed. Een aanrader !

• Afgelopen week heerlijk gegeten bij Brasserie Vink.
    Mooi gelegen onder de bomen waarbij het geluid van de weg niet storend is . Makkelijk parkeren en net buiten de stad. Vriendelijke ontvangst. Enigszins sober ingericht. Brasserie dat betekent alles beschikbaar van openingstijd totdat de laatste klant weg is.
    We aten bouillabaisse met een mooi extra van oude kaas ,croutons en rouille en mijn disgenoot, slakken zonder huisje in goede kruidenboter. Brood mooi grof in bruin en wit en kon worden bijgevraagd. Het hoofdgerecht prima rose gebakken lever en een heerlijke zeetong alles voor een vriendelijke prijs alles. Huiswijn wit heerlijk en goed gevulde glazen. Bediening redelijk tot goed. Chef geeft een kleine twist aan alledaagse gerechten en dat gaat hem goed af. Toiletten oke.
    We komen terug