Op dit adres zit nu: Moeke

1. Ger 25 punten

Op een donderdagnamiddag met mijn zoontje bij deze vestiging een hapje gaan eten rond 17:30u. Had gelezen dat het heel goedkoop was en had geen zin om te koken.

Het was niet druk en wij gingen op het terras zitten. Toen de serveerster kwam, vroeg ze wat we wilden drinken en of we een mandje brood wilden.

We hebben toen een mandje brood besteld, mijn zoon een icetea en ik een cappuccino. Het mandje brood werd nooit geserveerd, maar stond achteraf wel op de rekening. De cappuccino vond ik minder van kwaliteit.

Verder een vissalade besteld waar ik vroeg om een voorgerechtsalade als hoofdgerecht te krijgen en deze kreeg ik vervolgens toch als voorgerecht en er zat nauwelijks vis in. Het sate gerecht van mijn zoon was matig van temperatuur. Na deze ervaringen zijn we maar niet meer voor een nagerecht gegaan.

Thuis heb ik direct gemaild over deze mindere ervaring en het duurde 2 weken en 2 mails verder voor ik een email reactie terugkreeg. Nadat ik de bedrijfsleidster gesproken had, vroeg ze me om mijn adres te mailen zodat ze iets op kon sturen wat ik vervolgens gedaan heb, maar ik heb nooit meer wat ontvangen.

Jammer dat bij dit restaurant goedkoop, duurkoop blijkt te zijn maar nog spijtiger dat ze zo omgaan met een klacht. Als een klacht naar tevredenheid opgelost zou worden, ga je nog eens terug, maar nu blijft definitief een negatieve ervaring hangen. Geen aanrader dus dit restaurant!