1. Normaal schrijf ik nooit recensies, maar voor dit restaurant maak ik een uitzondering, ook omdat het me opviel hoe weinig er eigenlijk over te vinden is. Vandaag voor het eerst hier gegeten, met ons gezin van 4 personen. Wij waren ontzettend benieuwd! De verwachting was hoog en wij kwamen helemaal uit Amsterdam. Het restaurant bestaat nu 5 jaar, en dat vieren ze met (als ik me niet vergis) 4 dagen terug naar de 'oude' prijs waar ze ooit mee begonnen (volwassenen € 19,95 en kinderen € 1,00 per levensjaar). De website zag er veelbelovend uit, en mijn moeder werd erg enthousiast om mijn verjaardag daar te vieren. Na ongeveer een uur rijden (valt eigenlijk best mee) kwamen wij netjes op de gereserveerde tijd aan bij de Stern, en moesten heel even wachten tot wij geholpen werden aan de bar/balie. Je betaalt vooraf, en krijgt 2 uur onbeperkt eten en drinken. Heerlijk! Met veel honger gingen we aan tafel, en na een korte uitleg door een vriendelijke gastvrouw mochten we op onderzoek uit gaan. Wát een keus! Allemaal verschillende soorten soep, groente, salades en aardappeltjes, maar ook talrijke soorten vis en vlees. Boven het gehele buffet kun je lezen wat de gerechten zijn die je voor je ziet, heel netjes en duidelijk. Alles zag er vers en heerlijk uit, we wisten niet waar we moesten beginnen. Soep had ik overgeslagen, nadat ik had gezien hoeveel keus er was in heerlijke gerechtjes (zoals gevulde champignons, zalm-wraps, varkenshaas in champignonsaus en kipsaté mmm...) en vlees en vis, die voor je neus bereid worden op een grill. Ik heb meerdere keren vlees laten klaarmaken voor mezelf, zo geweldig was het! Pepersteak was zalig, en ook de rib-eye is aan te raden. Er was ook een wok, waar je ook vis en vlees met verschillende groente kon laten wokken, daar heb ik een hele kleine portie laten bereiden omdat ik al zo vol zat. Ook dat was lekker! Drank is ook onbeperkt, bier, wijn en fris in overvloed. Zelfs chocomel en slush waren aanwezig! Dessert-bar was ook niet niets, heerlijke kleine cheesecakejes, lekker fruit en ijs, mousse etc. meer dan genoeg keus! Ijs-machine waar je lekker ijshoorntjes mee kon vullen, of lekker op je aardbeien een toefje ijs kon maken. Maar er was ook schepijs, in veel smaken. Er was zoveel keus, dat wij in deze 2 uur lang niet alles hebben kunnen proeven wat we wilden. We ontzettend verrast door de veelzijdigheid, keus en kwaliteit van dit restaurant. Ook was er een erg leuke kinder-speelhoek, met race-simulators en een flipperkast. Ook een paar spelcomputers, de speelhoek is gericht op kindjes vanaf ongeveer 8 jaar. Wij komen gegarandeerd terug, zulk kwaliteit en variatie hebben we nog nooit ergens gezien voor een betaalbare prijs. Misschien is het eerlijk om even te melden dat wij waren geweest met een groepje enorme carnivoren, en ik niet heel erg heb gelet op de hoeveelheid vegetarische gerechtjes, dat zou misschien wel iets kunnen tegenvallen. Decor was aangenaam, niet zo duister als de indruk die je krijgt van hun website. Genoeg ruimte tussen tafels, grote ruimte en twee drank-plekjes (heel slim!) waar je zelf bier, wijn en fris kan tappen, maar ook flesjes van bijvoorbeeld Royal Club en non-alcoholisch bier kan pakken uit de koeling. Bij de grill stond vandaag een hele vriendelijke jongeman, die met een glimlach jouw (heerlijk malse) vlees voor je bereidt. Aan het eind van de avond vroeg ik me af of dit restaurant überhaupt nog winst kan maken met dit enorme aanbod aan kwaliteitsproducten, want ik had het gevoel zeker voor 50 euro gegeten en gedronken te hebben. Het is een steakhouse, wok en bourgondisch buffet in één. Al met al: een dikke aanrader! Dit restaurant moet je bezoeken met grote honger, en je zult gegarandeerd tevreden (en met een volle buik!) dit restaurant verlaten.

1. Heel hartelijk dank voor deze super recensie!!!!!!