1. Gezellig met z'n tweeën even een hapje eten bij La Place Nijmegen. Mooi niet dus, in de rij en wachten en wachten. Dienblad al half vol met warme gerechten maar op het hoofdgerecht staan we nog in de rij. 20 minuten later nog steeds in de rij bijna aan de beurt.

Zalm gevraagd twee maal. De rij blijft lang, personeel doet weinig moeite en er is geen organisatie. En dat nog wel op donderdagavond. Geen leiding te bekennen die bijstuurd. Zalm eindelijk klaar, de warme bijproducten intussen koud.
    De frites twee keer gebakken hard en vet. En rondom mopperende mensen die terug kwamen met koud eten enzovoort.

Onbegrijpelijk dat V&D klaagt over omzet verlies. Ons gezellig etentje werd een stuk ergenis van de bovenste plank. Voor ons in ieder geval een les om niet meer bij La Place te gaan eten.

Met de slogan zegt het voort deze goede behandeling.
    Mond op mond reclame zullen we het maar noemen.

Met vriendelijk groet,
    Peter Brock