1. Zojuist via internet een bestelling geplaatst. Bij levering bleek het verkeerde gerecht te zijn bezorgd, een compleet andere schotel met friet i.p.v. de bestelde rijst. We zijn geen lastige eters maar je hoort natuurlijk wel te krijgen wat je hebt besteld en we waren al enigszins geïrriteerd omdat de bestelling 30 min te laat geleverd werden, dus we besloten toch maar te bellen. We wilden het verkeerd geleverde gerecht gewoon opeten omdat de bestelling opnieuw verzenden weer een hoop gedoe zou zijn, maar we wilden wel graag laten weten dat er iets mis was gegaan. De reactie van de beste man aan de telefoon: 'dat kan niet.' Ik ben geen idioot, ik kan heel goed het verschil zien tussen friet en rijst :S nogmaals, we zijn echt geen lastige eters en een fout maken, dat kan iedereen gebeuren. Maar om dat op zo'n manier op te lossen? Dat hoef ik op mijn werk niet te proberen. Een simpel excuses was wel op z'n plaats geweest. Nu hebben we betaald voor een gerecht dat we niet hebben besteld en door de grote mond van de werknemer die de telefoon opnam ook nog eens een pokkehumeur. Doen we nooit meer!

2,8